II spotkanie szyciowe grupy ŚLĄSKIE SZYJE

Bardzo chciałam zrobić fotorelację ze spotkania, jednak tak się zaszyłam, że nie zrobiłam ani jednego zdjęcia.

Fotorelację możecie obejrzeć na blogu Liliany.

Na spotkaniu uczyłyśmy się wszywać zamek błyskawiczny (zwykły oraz kryty), wymieniałyśmy się doświadczeniami oraz ja starałam się zdążyć uszyć spodnie z wykroju papavero. Musiałam dość mocno zwęzić je w biodrach ale reszta leżała dobrze (nie uśmiechały się 😉 ). Niżej prezentuję prawie skończone spodnie – brakuje w nich guzika, muszę skończyć skracanie nogawek i wewnątrz poprawić pas (bo ma on na razie tylko jedną warstwę.

2014-02-15 18.42.59

Myślałam też o jakichś czerwonych akcentach (obszycie boków czerwonymi nićmi albo coś w tym stylu).

Co o tym myślicie?

2 Komentarze (+add yours?)

  1. Marnotrawna
    Lu 17, 2014 @ 18:54:02

    No to dobrze, że chociaż rączek nie zaszyłaś, bo szkoda by było, fajnie to wyszło Ci. ;D Nie wiem, ale w sumie tak jest ok, te czerwone nici … Tak po boku? Moim zdaniem, bez nich by było ok, ale to już wena artysty! ;D
    Ps. wiem do kogo przyjdę po sukienkę na studniówkę. ;>>

    Odpowiedz

  2. aga-krycha
    Lu 17, 2014 @ 22:05:51

    Jak dla mnie to kolorytyka kremowo czarna jest fajna bez dodatkowych akcentów, takie klasyczne safari . Zawsze możesz do nich nosić paseczek czerwony albo w innym kolorze w zależności od nastroju 🙂 Ale specjalistką w tej dziedzinie nie jestem 🙂
    Pozdrawiam

    Odpowiedz

Skomentuj

Sarah Quilts

Making pretty things & talking about it

LONG RED THREAD

blog o szyciu na maszynie: ubrania handmade, patchworki, przeróbki krawieckie, tutoriale krawieckie i DIY.

