Zestwa kaletniczy z lidla

 

Zestaw kaletniczy z lidla

Dzisiaj zakupiłam w Lidlu zestaw kaletniczy. Skusiła mnie przede wszystkim cena (19.99 zł).

 

 2014-04-03 19.59.17

Zestaw składa się z dwóch części – szczypców rewolwerowych z regulacją wielkości dziurek oraz z obcążek do zaciskania oczek. Ponadto do zestawu dodano 200 nitów w czterech rodzajach i czterech kolorach.

Dziurkacz i obcążki mają fajne rączki, nie wyślizgują się z rąk oraz posiadają blokady – w dziurkaczu trochę ciężko się ją ściąga i zakłada ale może wyrobi się w trakcie używania.

 

2014-04-03 19.57.20

2014-04-03 19.58.05

 

Nity są trochę „liche” – na pewno nie będę ich używała do zdobienia odzieży, ponieważ są bardzo cieniutkie i można je z łatwością wygiąć ręcznie (wolę sobie nie wyobrażać co mogła by z nimi zrobić pralka). Z pewnością nadadzą się do celów ozdobnych – może wezmę je pewnego dnia na moje zajęcia plastyczno – techniczne i z dzieciakami trochę ich pozużywam 😉

2014-04-03 19.56.15

Dziurkacz spisuje się nawet dobrze – przetestowałam go na pasku mojego małżonka w którym miałam mu dorobić oczka – pasek jest dość solidny – skórzany, ma ok 4 mm grubości. Oczka powychodziły mi trochę krzywo (nie mam jeszcze wprawy) ale po spięciu paska nie widać tego tak bardzo. Muszę przyznać, że troszkę się namęczyłam – do dziurkowania trzeba włożyć trochę siły i za pierwszym razem nie docina się do końca – ale wszystko można poprawić bez uszczerbku na wyglądzie.

 

 2014-04-03 20.00.03

2014-04-03 20.00.34

Moja ocena zestawu to 4/5 – porównując jakość do ceny to zestaw nie jest najgorszy.

Szkoda tylko, że w zestawie są dwie części (kiedyś używałam pożyczonej nitownicy, która miała w sobie zawarte obie funkcje – dziurkach i cążki).

Jak na razie jestem zadowolona – jeśli przetestuję na zwykłych nitach, i coś pójdzie nie tak to na pewno się tym podzielę.

Skomentuj

Sarah Quilts

Making pretty things & talking about it

LONG RED THREAD

blog o szyciu na maszynie: ubrania handmade, patchworki, przeróbki krawieckie, tutoriale krawieckie i DIY.

