Drożdże do picia

Co zrobić, gdy twoje włosy wolno rosną lub są słabe? Co zrobić gdy twoje paznokcie dosłownie się sypią, łapią i rozdwajają? Co zrobić gdy apteczne skrzypy polne nie pomagają?

Pij drożdże!

Wydaje się to ohydne – pierwszy raz gdy spróbowałam to ledwo przełknęłam – przed ślubem zrobiłam sobie miesięczną kurację i włosy cudownie urosły o dwa centymetry w miesiąc. Teraz, nie mogąc się doczekać wizyty u fryzjera (strasznie mi się spodobało podcinanie włosów – do tego stopnia, że w zeszłe wakacje skończyła z krótkimi) ale  jednocześnie obiecując sobie, że „tym razem zapuszczę”.

Do fryzjera i tak pójdę – wyrównać swoje poczochrane kudełki – ale gdy osiągną odpowiednią długość.

 

 

2014-04-08 08.52.25

Tak wygląda mój codzienny drink. Czytałam wiele przepisów ale na ich bazie wymyśliłam swój. Nie jestem w stanie wypić zimnych drożdży więc piję je letnie. W małym kubeczku kruszę 1/4 kostki drożdży, zalewam do połowy wrzątkiem. Jest to bardzo ważne, by zabić drożdże, by nam nie zaszkodziły. Do tej gorącej mikstury dolewal mleka prosto z lodówki oraz dodaję łyżeczkę miody. Miód nie powinien być rozpuszczany w wodzie gorętszej niż 50 stopni, bo traci swoje właściwości. Tak oto powstaje może nie najsmaczniejszy al bardzo zdrowy napój 😉

Polecam – a jakie są wasze sposoby na włosy i paznokcie?

Obrazek

1 komentarz (+add yours?)

  1. martynamaragaryna
    Maj 14, 2014 @ 22:08:09

    pyszotka!!! zapraszam na mojego bloga http://www.sileshion.com

    Odpowiedz

Skomentuj

Sarah Quilts

Making pretty things & talking about it

LONG RED THREAD

blog o szyciu na maszynie: ubrania handmade, patchworki, przeróbki krawieckie, tutoriale krawieckie i DIY.

